Van nieuwbouwprojecten tot herontwikkeling: onze nieuwbouwspecialisten begeleiden projectontwikkelaars en kopers van nieuw te bouwen huur- en koopwoningen bij het maken van de juiste keuzes.
Consultancy
Wat de vraag ook is: wij geven helder en pragmatisch advies. Met ruimte voor creatieve oplossingen.
Het succes van een nieuwbouwproject wordt bepaald lang voordat de verkoop start. Het valt of staat met het maken van de juiste keuzes in de ontwikkelingsfase. Kennis en expertise van de specifieke markt en doelgroep maken hierbij het verschil. Broersma biedt inzicht in de woonwensen van potentiële kopers. We zijn een proactieve sparringpartner voor ontwikkelaars en delen onze ervaring en kennis graag.
De Makelaars Vereniging Amsterdam heeft ons het label “MVA Nieuwbouwspecialist” toegekend. Met dit kwaliteitslabel wil de Makelaarsvereniging Amsterdam het specialisme en de deskundigheid van een kleine groep makelaars benadrukken.
Onze nieuwbouwspecialisten adviseren bij tenders en nieuwe projecten. We geven advies over woningtypologie, marketing en prijsniveaus. Daarnaast zien we kansen voor het optimaliseren plattegronden. We doen ons eigen marktonderzoek en analyseren data van de NVM, Nieuw Wonen Amsterdam en Funda. Regelmatig krijgen we de vraag naar een second opinion voor het weer vlottrekken van een stagnerend project.
Verkoopbegeleiding
Kennis en persoonlijke aandacht maken het verschil.
Dat is ons motto als het gaat om het begeleiden van de koper bij het maken van de juiste keuzes. Ook in de huidige markt met veel vraag, merken we dat het kopen van een woning die nog gebouwd moet worden, voor veel mensen een lastige beslissing is.
Onze ervaren nieuwbouwspecialisten luisteren met aandacht en zijn sterk in het wegnemen van eventuele koopdrempels. Kennis van de markt en een heldere uitleg van alle aspecten van het proces van kopen bij nieuwbouw, zijn hierbij essentieel. Daarom is nieuwbouw bij Visch en van Zeggelaar een specialisme, waarmee we het verschil maken voor kopers en projectontwikkelaars.
Projectmarketing
Alles draait om het bereiken, informeren en binden van de juiste mensen.
We starten met het bepalen van de doelstellingen, de doelgroep en de customer journey. We omschrijven de propositie en koppelen dit aan de juiste media en tijdlijnen. Alle data en output worden continu gemonitord om het resultaat te optimaliseren.
Voor kleinere nieuwbouw- en herontwikkelingsprojecten hebben we de Visch en van Zeggelaar-projectmarketing tool ontwikkeld. Hierbij zetten we de kennis en ervaring van ons in-house marketingteam in, voor het ontwikkelen van een op gemaakte strategie, inclusief unieke branding.
Ook als een project nog volledig gebouwd moet worden, presenteert Broersma de woningen in zijn volle potentie. Zowel fysiek, als online. In tekst en beeld. We werken hierbij nauw samen met de architect en een select gezelschap van creatieven die de woonbeleving tot leven brengen. Zij zijn onderdeel van ons netwerk van professionals waaronder architecten, fotografen, interieurontwerpers en grafisch designers.